Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /customers/f/e/3/n-club.no/httpd.www/include/func.php on line 40 N-club Nyheter N-club.no går i dvale - The Norwegian Nintendo Community
 
 
N-club Nyheter N-club.no går i dvale
10 online |
 
N-club.no går i dvale
avatar Etter halvannet års oppetid har vi dessverre måtte innse at interessen for N-club.no ikke nådde opp til våre håp og ønsker. Med tungt hjerte har vi derfor bestemt oss for å legge siden i dvale, og krysse fingrene for at det en gang i framtiden kan være muligheter for å åpne den igjen. Vi ønsker å takke alle som meldte seg inn i løpet av denne tiden, og håper vi ser dere igjen en gang i framtiden.

I mellomtiden kan vi anbefale en tur til Nintendo Uoffisielt, et norskt forum dedikert til Nintendo, vår danske hovedside N-club.dk og Nintendodistributøren Bergsalas norske nettside.

Vi takker nok en gang for følget.

Med vennlig hilsen
N-club.no Crew


Kommentarer
Avatar
Imags - 22/10-2010 klokkn 17:30

We will see you again...
Zzz...Zzz...
Thanks...
Avatar
Entity - 24/10-2010 klokkn 14:30
Triste greier.... Likte siden.. Men har gameractor da... De er flinke de og... Men for Ninty news blir det vel Gonintendo fra nå av.

Var gøy så lenge det varte. Bra jobba Ole, Bård og resten av N-club.no Crew!

Skaul
Avatar
Gardar - 24/10-2010 klokkn 20:28
Dette er bare trist, for vi burde egentlig ha en frisk Norsk Nintendo community. Hvis NUF hadde konvertert hit så hadde det kanskje vært mulighet for liv her. Men dessverre så virker det som nostalgien gjør at folk klenger seg fast til NUF - som er en spøkelsesby sammenlignet med det det pleide å være; eller et synkende skip...
Avatar
Ole Røsand - 25/10-2010 klokkn 00:06
Redigeret 24/10-2010 klokkn 22:13
Det har sånn sett ikke vært noe skikkelig Nintendocommunity i Norge på lenge, det er små klynger her og der, men det virker som det er liten interesse for å prøve å samle norges Nintendointeresserte.

N-club.no er bare ett eksempel. I snitt har det bare registrert seg ca. 12 personer per måned siden vi startet, og det var kun en 4-5 personer (sett bort ifra de "ansatte") som til nød kunne blitt kalt for aktive brukere.

Interessen for NUF og PF synker også, det er ekstremt liten aktivitet på de to forumene nå sammenlignet med hva det var for noen år siden.
Avatar
Entity - 25/10-2010 klokkn 17:13
Kansje folk spiller mer for tiden enn å være på forumer Smiley
Avatar
Foxen - 25/10-2010 klokkn 17:48
Blir litt dumt å si at Norge ikke har noe friskt nintendosamfunn på nett, når Tendografen har vært oppe over flere år - likeså med forumet der.

Nå vet jeg ikke om det er lov med slik åpenbar saltpåstrøing, men jeg mener Ole R. tar feil.

Det er flotte skribenter, forumgjengere, IRC-chattere med mer som "henger" på Tendografen. Kall det en klynge eller hva dere vil, communityet er åpent, koslig og trollfritt.

Det er selvfølgelig leit med nedleggelser av fan-sider, men den enes død er den andres brød. Whatever.

ARBOOOOOOOOOOOOOOOOOOK! <- dagens random
Avatar
Ole Røsand - 25/10-2010 klokkn 18:37
Redigeret 25/10-2010 klokkn 16:39
Vel, 246 forummedlemmer strekker ikke helt til i hvertfall min definisjon av "skikkelig Nintendocommunity" (i så fall "vinner" NUF med sine 1200+ ikke-spambotmedlemmer Smiley). Jeg sier ikke at det IKKE finnes noe interesesse for samhold mellom alle Nintendofans i Norge, men sammenlignet med hvordan det var tidligere, så er mye av "ånden" død.

Se på gamle-NF for eksempel, jeg husker ikke hvor mange ganger medlemmene der organiserte store Nintendosamlinger. Hvor ofte skjer det nå? Aldri. Se på Bergsala også, de er ikke interessert i slikt lenger. Ikke ønsker de å hjelpe til med eventuelle privatarrangementer, ikke deltar de på noen slags messer eller eventer, og de arrangerer i hvertfall ikke sine egne eventer slik som før.

Det jeg sånn sett prøver å si er at å få samle alle Norges Nintendointeresserte på ett sted hvor de samtidig er aktive, hvor det skjer saker, hvor det arrangeres sosiale sammenkomster, spillkvelder og sånt omtrent er drøm som ikke kommer til å gå i oppfyllelse nå for tiden.
Avatar
Gardar - 26/10-2010 klokkn 01:09
Hadde denne siden hatt en skikkelig forum, så hadde det nok vært en stor mulighet til å dyrke en stor og frisk Nintendo-Community. Ole, finnes det fortsatt en mulighet for at NUF forumet kan integreres med denne siden?
Avatar
Ole Røsand - 26/10-2010 klokkn 02:55
Hadde det vært mulig, så hadde vi gjort det fra starten av.
Avatar
Bård Lilleøien - 02/11-2010 klokkn 14:44
Veldig trist, men forstår det jo også. Jeg likte stedet. Ole gjorde en kjempejobb med nyheter, jeg fikk helt dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarte å bidra mer enn noen anmeldelser.
Avatar
Imags - 30/03-2011 klokkn 18:11
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men dessverre så ser det ikke ut som om noe har forandret seg. Smiley

Er det noe her i det hele tatt!? Smiley Svar meg hvis du leser dette!

Ser heller ikke ut som om det er noe planer for å starte opp siden igjen...
Avatar
Thomas Dyregaard - 29/04-2013 klokkn 22:44
Let's get this party started again!
Du m vre logge inn for skrive en kommentar.


 
Relaterte nyheter
Spillanseringer uke 34
- 28/08-2010 - 00:06
 
Top 20 uke 34