Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /customers/f/e/3/n-club.no/httpd.www/include/func.php on line 40 N-club Nyheter Need for Speed: Nitro - The Norwegian Nintendo Community
 
 
N-club Nyheter Need for Speed: Nitro
6 online |
 
Need for Speed: Nitro
avatar I dag offentliggjorde EA den første traileren til det nyeste innskuddet i racingserien sin, Need for Speed. Need for Speed: Nitro heter denne tittelen og blir utviklet eksklusivt til Wii og Nintendo DS.

Wii-versjonen vil støtte samtlige kontrolltyper, fra Wii Wheel til GameCube-kontroller. Spillene har fått tentativ lanseringsdato 16. november i år.


Kommentarer
Avatar
Entity - 21/05-2009 klokkn 16:19
Noen som har sett bildene til Wii verjonen? Hvorfor er det sånn at GT3 til PS2 ser bedre ut, GC var stærkere enn PS2 og Wii er en god del stærkere...
Avatar
Ole Røsand - 21/05-2009 klokkn 16:24
EA har gitt ut fire bilder fra Wii-versjonen. De ligger på spillsiden.
Avatar
Darius - 21/05-2009 klokkn 17:10
Dette gleder jeg meg virkelig til! Har ventet på dette lenge nå. Pro Street var det dårligste spillet i NFS-serien hittill, og undercover var dårlig på grunn av lagg, glitcher, og masse feil. Jaja, får håpe Nitro tar lengre tid.
Avatar
Entity - 21/05-2009 klokkn 20:58
Ja, Ole. Så hvorfor ser det ikke dobbelt så bra ut som GT3? Wii skulle takle dobbelt så bra!

Ser jo greit ut dette for meg som ikke spiller mye bilspill, men alikevel. Late utviklere er jeg lei av!
Avatar
Ole Røsand - 22/05-2009 klokkn 09:01
Ikke se på meg, det er EA som utvikler spillet så stirr heller stygt på dem... Jeg liker ikke bilspill anyway så Smiley
Avatar
Entity - 22/05-2009 klokkn 12:48
Egentlig er jeg bare Mario Kart, Wipeout, F-zero og lignende bilspill fan selv Smiley
Du m vre logge inn for skrive en kommentar.


 
Relaterte nyheter
Nytt MySims på vei
- 05/05-2010 - 17:15
 
Sims 3 til Wii